Pech onderweg.

17 juli 2014 - Nitra, Slowakije

Helaas, vandaag is de krukaspouly losgelopen van de krukas. Geen stroom geen waterpomp en stuur en rembekrachtiging gaf daardoor de geest. Onze piloot Dick reageerde koelbloedig en zette de Flying Brick in het gras. Promt stopte een Slowaak die ons hielp aan 3 liter fris water om de motor te koelen. Diezelfde man bleek ook een hobby garage achter het huis te hebben. Met wat kunst en vliegwerk heeft hij de defecte spullen gelast waarna wij de delen weer terug plaatsen. Jippy alles werkt weer en ons avonduur gaat weer door. Door dit tijdverlies overnachten we op 3 uur reizen van ons verzamelpunt waardoor we morgen al om 5.30 uur weer moeten vertrekken. Foto,s plaatsen we dus pas .

tot morgen dus!!!

1. De buren van herman:
    17 juli 2014
    He? Een Volvo die kapot gaat? Kan toch niet?

Veel plezier met de rest van de reis mannen!
  2. Sweder:
    Hoi mannen,

Met zo veel technische kennis aan boord en met een beetje hulp van buiten komen jullie er wel. Succes met het vervolg! Oekraïne is nu vet in het nieuws.
  3. Rinske:
    18 juli 2014
    Ik ben wel benieuwd of jullie al één opdracht (of meerdere) tot een goed einde hebben weten te brengen.
  4. Joop en Mieke:
    18 juli 2014
    Zo, dat varkentje hebben jullie in elk geval gewassen! Is de foto nog gelukt?
    Succes mannen!