DE ROUTE

14 juli 2014

DAG 1: ERM - CHEMNITZ (DUITSLAND)

We starten vanaf het Ermerstrand te Erm (Drenthe). De finishplaats van de eerste dag ligt in Chemnitz, Duitsland.

DAG 2: CHEMNITZ - KATOWICE (POLEN)

Vandaag rijden we het Oostblok in en daar komen we de komende drie dagen ook niet meer uit. We komen op plekken en rijden over wegen waar we nog nooit eerder zijn geweest!

DAG 3: KATOWICE - LVIV (OEKRAÏNE)

Afwachten wat we hier gaan aantreffen.

DAG 4: LVIV - NITRA (SLOWAKIJE)

Een lange dag door Slowakije. Weinig snelweg, slechte binnendoor wegen, maar wel een mooi avontuur!

DAG 5: NITRA - EGING AM SEE (DUITSLAND)

De laatste dag van het avontuur. Maar voordat we over de finish komen hebben we nog een fantastische route voor de boeg. Als we de hele route overleefd hebben en de Brick het nog steeds doet komen we vanavond aan in Pulman City in Eging am See. En morgen weer naar Nederland

1. Theo van Es:
    13 juli 2014
    Veel succes en veel plezier mannen!!
  2. Lisette en jeroen:
    Heel veel plezier!
  3. Anneke:
    heel veel plezier
  4. Saskia:
    13 juli 2014
    Hoop dat de pakjes lekker zitten! Veel plezier!
  5. Rinske:
    14 juli 2014
    Zit het tuinhek er nog op?

Veel plezier!! (@Ron Sam is veilig overhandigd vanmiddag:))
  6. Linde en Marga:
    14 juli 2014
    We hopen dat jullie olde brek, excuus Brick, jullie niet in de steek laat en dat het een fantastische reis wordt! Wie mag er als eerste op het dakterras als jullie rijden? Biertje maar goed vasthouden!!
  7. Theo van Es:
    14 juli 2014
    Herman, Je bent gedeelde winnaar WK-poule IC-Gelre. Daar kan wel een rondje vanaf....gefeliciteerd! Staat de Brick nog op de banden en belangrijker ronkt ie nog??